1 Kasım 2013 Cuma

Sansar Salvo & Mafsal - Damarlarımda

Sansar Salvo:

Okurdum hep kitapları içinde boşça yazsalar da
 sabahları uyanmalar ve kolpalar yanımda
 ilki tam bi fiyaskoydu adını bile unuttum
 sonuncusunu çok severdim adımı bile unuttu
 zorbalarla uğraşmakla geçirdim yıllarımı
 ilk kavgamda dayak yedim oldukça ağırdı
 yıllar geçtikçe serice attım yumruklarımı
 3 kuruşluk sevincimdir rezil yüzünü görmek
 uzattılar çevirmedim sattılar
 üzülmedim zamanında yettiğince gördüm hüzünleri
 yaşadım en ağırını düzen budur dedim
 böyle gelmiş böyle gider rahat dur dedim
 param parça ellerim patladı duvarlar
 ve ter içinde uyanmalar içimde korkularla
 bende salladım bi tane onlar bana vurdukça
 aynı sıkıcı döngü dünya yerinde durdukça.

Nakarat:

Damarlarımda kan kalmadı sinekler harcadı
duvarlarda kan izleri hayatlar harcanır
öyle attım yumruklarımı kafama göre böyle
kelimelerle delicesine bende böyle

Mafsal:

Rüzgar olsam alıp esip götürsem her şeyi
o benim her şeyimdi tek bişeydi mutluluk sarıp içildi
dalıp gidildi rüyalarla yaşanır oldu oyarlar ya korku doldu
o yerlerde kaybolurdular ya bıktım artık sıkıldım aktım artık
rhymelarımla her bi ritme 3 kelamla duyarsız oldum elim yazdı
dilim tutuldu sigara yaptı benim işimde sonum da belli senin
sonun çelişki bundan sonra böyle yapılması gerekli bilmem
anlatabildim mi derdimi ben geri çekilmem yürürüm önüme
bakmadan sen gördün ölüme terk edildin hepten tek bi
elden dayananlar dayatılana kadar mı sürecek mafsal
hep zafer mi görecek tabii ki evet baktım çok karışıktı
alışılmışın dışında kaldı yaptığım sen ne yaptın…

Nakarat:

Damarlarımda kan kalmadı sinekler harcadı
duvarlarda kan izleri hayatlar harcanır
öyle attım yumruklarımı kafama göre böyle
kelimelerle delicesine bende böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder